Marjinal_Anne2 Kzım bu aralar parmak ucu yürüyor uyardığım da geri basıyor ama normal mi ya bilmiyorum yani iki yaş parmak ucu yürümesi bence 🤦🏼♀️💆🏼♀️ Aşırı iştahsızlık üzerine bı da eklenince acaba duyusal hassasiyet mi yaşıyoruz
gulsene1998 Marjinal_Anne2 bence oyun yapıyordur ne var ki bunda otizm olsa hep öyle yürürdü yürümeyi öyle öğrenirdi bence benimkide bu ara yapıyor ama bence oyun yapıyor
eymenzeynep Marjinal_Anne2 normal olarak görüyorum arada benim kızımda yapıyor(24 aylık), kendi etrafında dönüp mutlu oluyor kahkahalarla gülüyor
Serap11 Marjinal_Anne2 Benim oğlum da tam o aylarda öyle yürüyordu sürekli. Ben uyarıyordum düzeltiyordu falan sonra hiç söylemedim bi şey bıraktı kendisi. 28 aylık şu an, uyarmayın bence inada da binmesin 😄
Marjinal_Anne2 gulsene1998 ya evet ama o şekilde alışıp gidecek diye endişe ediyorum sadece, evin içinde o şekilde bu araşar biraz arttırdı çünkü
Marjinal_Anne2 eymenzeynep ya o zaman keşif gibi bir şeydir umarım biraz tedirgin ediyor açıkcası 💆🏼♀️😃
Marjinal_Anne2 Serap11 ay evet ya ondan da korkuyorum inada bindirecek diye 🫣 en iyisi hiç uyarmamak beklemek 🙏🏻🙈
eymenzeynep Marjinal_Anne2 bende tedirgin olmuştum ama diğer hareketleri normal olunca bende yeni şeyler keşfettiklerini düşünüyorum