Sna_ekn Sezeryan ile Doğum yaptım 8 gün önce ve kanamam bitti, doktoruma danıştım hiç bir sıkıntı Yok dedi ama gel gelelim herkes içinde ki o pis kanı atamadın 40 gün olması gerekiyordu diyor 🙄 sizce normal mi bir sakınca var mı kanama olmamasın da
Ftmsvnc Sna_ekn hayır canım ben sezeryan oldum ilk andan itibaren iki hafta boyunca tek damla kan bile gelmedi. İç kanama olmasından korktum zaten bebekten dolayı hastanede yatıyorduk muayene ettiler sıkıntı yok dedi doktor. 15. Gün çok yoğun kanama oldu 2 gün boyunca sonra normale döndü ara ara damla famla geldi