Bircicekannesiii İlk 15 günlükken oldu sütüm fazla geldi bebeğim yeterince emmediği için göğsümde kızarıklık, titreme, ateş yaptı çok zor ve ağrılıydı. Sık tekrarlanmasından dolayı genel cerraha gittim bana sık sık sağmam gerektiğini söyledi. Şimdi bile şöyle 12 saat emzirmediğimde yaşamam çok olası. Valla bıraktırırken nasıl olacak korkuyorum şimdiden. Bende çevremde benim kadar bu durumu yaşayan görmedim 🤷🏻♀️