Kızlar çok geçmiş olsun yaklaşık 2 ay önce benimde başıma geldi antibiyotik süte geçtiği için ilaç kullanmadim. Bol bol emzirmek ve sağım yapmak iyi geliyor. İnternette bir arkadaş yazmış sağ olsun oradan görmüştüm bende ters pozisyonda emzirin bebeğinizi örneğin sağ göğsünuzu emzirirken bebeğiniz normalde sola dönük emiyorsa sağa dönük emzirin ters çanta pozisyonunda çok iyi gelmişti tıkalı kanallardan süt akışını sağlıyor sertleşme azalıyor. Ve dolapta lahana yaprağını soğutup göğsünüze koyun iyi geliyor inşallah kısa zamanda iyilesirsiniz