Esmaaydemir Merhaba anneler tecrübeliler bebeğim 6 aylık bazen elini 2 3 cm git gel yapacak şekilde titretiyor her zaman olmuyor 2 3 güne bir diyebiliriz emerken oluyor daha çok. Var mı bunu yaşayanlar normal mi doktora götürmem gerek mi
neslicanben Esmaaydemir canım bir nörolojiye danışsan iyi olur. Benim kızımda dudaklarını ve ellerini öyle titretirdi nörolojiye götürdüm EEG felan çektiler çok şükür bişey çıkmadı. Bi kaç zaman sonra da düzeldi. İhmal etmemk lazım