Tugce Bebeği iştahsız olup sebebi şuymuş, sonradan fark ettim diyen var mı? İdrar yolu enfeksiyonu ile başladı ve önünü alamıyorum. Atladığım bir şey mi var, bilmiyorum. Sizinkilerin sebeplerini yazarsanız belki birbirimize fikir olur.
Ummahan250820 Tugce kıZım 2 aylıkken mamasını ıcmıyordu cok ıstahsızdı doktora goturdum ıdrar yolu enfeksıypnu cıktı
Asel_2147 cicekbahcem benim de yemiyor günde üç biberon mamayı 4 cc ile veriyorum 6 aylık olmasına rağmen Ek gıdaya başladım zorla kaşığı ağzına sokuyorm günde 2 defa çişli bezi var doktor hava sıcaklığından veya diş çıkarmasını sebebinden dolayı olabilir dedi
Beyza23 Her türlü testi yaptırdım muayene ettirdim hiçbir sonuç çıkmadı çok şükür her şeyi temiz ama yemiyor asla yemiyor