Oğlum 2 yaşını 12 gün geçti artık sütten kesmek istiyorum çünkü 1 ay sonra da tuvalet eğitimine başladığım için hepsi üst üste gelmesin boşluğa düşmesin diye
kitapta aşama aşama erteleyerek unutturma mantığıyla yazıyor denedim istediği zaman geciktirme fikri bile sinir ediyor onu o an olacak istediği gün içinde zaten çok nadir sadece sabah uyandığında emmeyi çok seviyor ikisinide emer gece uyurken emmiyor emzikte kullandığı için genelde emzikle uyur ama tabi emdiği de oluyor yani sabah ve akşam genelde gece uyanması 1 yaşından beri yok sadece su için kalkar
vicdanen iyiyim gereken yaşa kadar emdi ama şimdi bu süreçte güvenli ayrılalım istiyorum var mı tavsiyesi olan anneler?