Merhaba arkadaşlar 2 ay 17 günlük bebegim var fakat ne yazık ki grip oldum sadece parol attım ama fayda göremiyorum geçmesi için neler tavsiye edersiniz emzirdiğim için her ilacı kullanamıyorum kullanılan ilaçlar neler yada nane limon ıhlamur falan yapsam sıkıntı olur mu