Sanırım uyku arkadaşlarını doğru zamanda kendi seçtikleri bir şeyle ediniyorlar. 250 lira verip aldığım budiyle oynamayıp mustelanın yanında promosyon olarak gelen oyuncak ayıyı suratına basarak uyumasından anlamıştım bunu. İki aydır o ayıyıda fırlatıyor beşiğinde istemiyor bende koymuyorum artık artık arkadaşsız yatıyo 🥲