18 aylıkken yaptirdim şuan 22 aylık iyiki yaptırmıştım o kadar rahat oldu ki gün gibi geçti ilk gün çok ağrısı olur diye düşündüm ama hiç öyle olmadı her zamanki saatinden uyudu sabah uyandı erken yaşta yaptırmak isteyenler hiç düşünmeden yaptırsınlar derim