Eliz13 1 gece öncesinden dolaba çıkardım gündüz kızıma vermek için benmari usulü ısıttm arkadaşlar çok hafif bı koku vardı verdim kızıma sorun olur mu veya neden kokuyor yanlış bişey de yapmadım
Deletedmom0099 Eliz13 içindeki enzimlerden dolayı koku oluyor hatta demir tadı bile olabiliyor sıkıntılı bir durum yok
Eliz13 Deletedmom0099 evet değişik bı koku sanırım dediğiniz gibi, sıkıntılı değilse sevindim yoksa o kadar süt ziyan olacak 😔
Kbrbisi28 Kullanacaginiz zaman sicak olmayan normal bir suyun icinde cozdurun yoksa sutu kendi ellerinizle bozarsiniz ❤️ icinde parca parca beyazliklar gorurseniz süt kesiği gibi o zaman bozulmus oluyor genelde birde