GSevilay65 Merhabalar arkadaşlar benim kızım 5 aylık oldu saçi dökülmeye başladı 1 aydır ne yapılabilir sizler ne yaptınız hep boynu ve çarşaf saç küçük küçük :) Kesmek istemiorum ne zaman biter bu dökülmeler
Deletedmom0099 GSevilay65 arkası kel kalınca sıkılıp sıfıra vurmuştum ben ama 2-3 dökülme oluyor sanırım
Ummumuhsin Deletedmom0099 GSevilay65 biz 3 aylıkken sıfıra vurduk bi daha dökülmedi şimdi 5.5 aylık 😊
Sudee96 GSevilay65 hiç birşeye gerek yok bence sıfıra da vurmayın bir faydası yok öyle gezmesin bebiş
Alse35 GSevilay65 sakın kesme yazık çok çikin oluyorlar bizimde öyleydi emziği yastıklar çarşaflar hep saçtı 6.-7. Ay gibi dökülme durdu çıkmaya başladı
Aak040422 Ummumuhsin nasıl vurdunuz bizde yapicaktik çok dokuluyo ama makina değmez kafa derisi çok ince vs dediler nasıl keseceğmi bilmiyorum açıkçası
Haffuse Sifira vurman daha giur cikarmaz annecan😅 Ama etrafta sac gormekten sikildigin ivin yapacaksan ya da hepsi bir uzasin dersen o ayri😅 Benim kizim 4 aylik resmen yasli amcalar gibi keltoroş🥲 Bi de ben bayan kuaförüyüm sac hastasi🥲🥲🥲🥲
Sumiree Haffuse 😂 bende kızıma küçük enişte diyorum kafasının ortasında sac var yanlarda yok yeni yeni çıkmaya başladı ama kıyamadım kesmeye değişik bi şekilde büyüyo buyusun bakalım tek sıkıntım kafasında bandanası yokken erkek sanmaları 😂
Ummumuhsin Aak040422 normal traş makinesiyle dezenfekte edip kestik dikkatli şekilde. Zaten ilk zamanlar çok uyuyorlar hareket etmiyorlar fazla