Arkadaşlar merhaba 2 ay 20 günlük oğlumu pazartesi günü sünnet için hastaneye götürdüm kan değerleri 4.48 çıktı 5 olması gerekiyor dedi doktor Hasta mı oldu ateşi çıktı mı dedi doktor hayır dedim cuma günü tekrar gel dedi gittik dün kan aldılar ve değeri 3 e düşmüş bu sefer hemotolaji bölümüne yönlendirdi eğitim araştırma Hastanesine randevu aldım ayın 14 üne bulabildim ama korkuyorum böyle bir durumu yaşayan var mı aranız da ne yapmam lazım