Neseerol Herkese selam 1 yaşında kızımi işimden dolayı gündüzleri babaannesine bırakıyorum süt pompası almayı düşünüyorum ama elektrikli mi manuel mi o marka mi bu marka mi derken işin içinden çıkamadım önerileriniz var mıdır Max 1000 TL lik bişey arıyorum
Deletedmom0099 Neseerol manueller asla işe yaramıyor ben 6 ay süt sağdım işte, lansinoh ve avent kullandım. aventin çekim gücü muazzamdı çok memnun kaldım ikinci el bakabilirsiniz ben biberonlarını falan kendim taktım diğer tüm parçaları da kaynattım o şekilde almıştım
Merveada21 Neseerol ben manuel el pompasi kullandım lansinoh gayet memnundum 3-4 aya yakın kullandım biberonu da anne gogusune yakın