Merhaba anneler. Bebeğim 2 aylık. 2 gündür kakasını yapmıyor, kabız olup olmadığını nasıl anlarım? Normalde kaka yapar gibi sesler çıkarıyor ama ortada bir şey yok. Gaz çıkarırken az da olsa bezinde kaka olurdu, şimdi o da yok. Kabızlığa ne iyi gelir? Emziriyorum sadece.