Balkiz15 Kızlar doktor bana kabizdim dikişlerim acımasın die duphalac yazdı bebeğime biogaia ve zinco kullanıyorum ama sanki ise yaramıyor hala çok sancılı duphalac şurup veren var mi yenidoğan için de kullanılır mi kullanılıyorsa ne kadar miktarda