8 de uyandı, kalktıgında bir şey yoktu. Yüzünü yıkadım, yarım saat sonra hapşırık başladı herlade ard arda 5 kez. Sonra sağ gözü sulandı ve sağ burnu akmaya başladı. Suan hala sağ burun akıyor. Sağ gözü de hafif sulanık ve kızarık. Sağ diyorum çünkü diğer tarafta bir şey yok. Sanki sağ tarafını bilinmeyen bir markayla, sol tarafı ipanayla fırçalamışım gibi 🤷🏻♀️
Bahar alerjisi gibi birşey mi olabilir, yoksa grip mi çözemedim?