Bizim doktorumuz 3. Ayından itibaren gece bez değişimini zamanla azaltarak bıraktırdı şuan 7 ay 16 günlük ve geceleri çişini yapmıyor sabah bezini değiştirdikten sonra yapıyor buda ileriye dönük bezi bıraktığımızda kolaylık sağlayacak bebekler farkında olmadan kendince düzende oluşturabilir. Ayrıca yaz ayları sebebiyle çok terliyorsa ter yoluylada atabilir biraz suyu çoğaltın biberonla içmezse bardakla verin ama mutlaka su verin