ZAK Merhaba hanımlar. Odamızın ısısı 29-30 derece oluyor. Sabaha karşı bile 28 de kalıyor en düşük. Tek zibinla yatırıyorum üstünü örtmeden. Cami da biraz açıyorum. Yine de sıcak. Sizler nasıl yatiriyorsunuz
Zlm ZAK tek zibinla 😄 evdede öyle geziyo hatta dışardan geldiğimizde bir süre sadece bez ile gezdiriyoruz vücudu serinlesin diye