Geceuykusu 2yaş kızımın saçları çok kuru ve yıpranmış.hangi sampuanı kullanıyorsunuz acaba.veya tarama spreyi fln.kıvırcık ama sadece banyodan banyoya tarıyorum yinede çok yıpranık
Deletedmom0099 Geceuykusu bende sebamedin şampuanını kullanıyorum yumuşak yapıyor sprey de johnson baby pembe beyazlı paketi kullanıyorum güzel açıyor
Bebikobilge Geceuykusu mustela da güzel yumusatiyor ecowell i önerdi biri. Hem daha yumuşacık yapıyor hemde hızlı uzamasını sağlıyor. Bakalım deneyeceğim
Geceuykusu Bebikobilge aslında şampuandan kaynaklı mı bilmiyorum ama bu kdr kuru olmasına baska çözüm bulamadım