Merhaba sevgili anneler 4 gün önce kızım evde olduğumuz bi gün gözü açık bi şekilde kendinden geçti yani bayılmış . Duşunu aldırdım normal uyudu uyandı karnını doyurduktan yarım saat sonra oldu . Allah’tan yanlız değildim iki tane komşum bir de 2,5 yaşında kızı vardı . Komşumun kucağında oldu . Tabi o anı anlatamıyorum kendinde değildi ben bağıra bağıra yardım istedim mahalleden .4-5 dakika sonra kendine geldi . Ambulansta geldi tabi hastaneye gittik 3 gün kaldık hastanede beyininde ,kalbinde ve kan ile ilgili tüm değerleri çok şükür temiz çıktı . Neden böyle bişey yaşamış olabiliriz acaba . Doktorlar neden olduğuna dair hiç bir şey söylemediler . Lütfen yardım Allah razı olsun 🙏🏻