[silindi] kaşık maması katı olduğu için tabiki doyuruculuğu fazla, sindirimi daha uzun sürüyor ve daha cok kilo aldırır. Kızım günde 4 kez içiyor mamayı aralarda da ek gıda alıyor ama aşırı hareketli bi bebek
6.5 aylık akşama kadar yerlerde sürünüyor, şimdi de emeklemesi yakında sürekli köpek pozisyonuna gelip ilerlemeye çalışıyor. Yani bizm kilomuz çok iştahlı olmasına rağmen az, doktor da yapısı böyledir bazısı yer almaz diyor