Gecen ay ılk defa regl oldum bu ay ıse olmadım 13 gun gectı 10 aylık bebegım var tam üç kere test yaptım negatıf boyle bır sey basına gelen var mı emzırıyorum bır ay olup bır ay olmayan var mı? Ve karnım belım falan cok agrıyor asırı sıvılcelendım stres de cok var testte negatıf cıkıp aokra pozitif olur mu kaza olmadı ama tabı nolur nolmaz korkuyorum