Kuzum ben aynısını yaşadım bebeğimin sarılığı 18di sonra 8lere indi Birinci ay kontrole gittiğimizde hala gözlerinde ve yüzünde sarılık vardı doktor tahlil istedi ve tahlil sonucu 13 çıktı Yani düştükten sonra bir daha yükselebiliyor ama bu genelde Anne sütü sarılığının da oluyor doktor bizden bir sürü tahlil istedi 27 tane tahlil verdik Kötü bir şey çıkmadı anne sütü sarılığı olduğunu anlaşıldı Şu an iki aylık oluyor daha yeni yeni azaldı