Hayallerim95 Tosbikkkk hergğn çıkmaya üşeniyorum ben yA bebekler giyin et 😅 Değişiyor bazen bi kaç günde bi bazen hergğn park var yakınımda bşraz güneşleniyoruz öyle
Deletedmom_73 Tosbikkkk Evim 4. Kat merdivenli Tek seferde inemiyorum önce arabayı sonra kızı indiriyorum ama çıkmam yine zor olacağı için eşimin erken çıktığı günler dışarı çıkarabiliyorum maalesef.
Deletedmom_22 Tosbikkkk tabiki . Kışın her gün 1 kez dışarı çıkarız. Yazın sabah - akşam çıkarırım. Çıkmadığımız günü hatırlamıyorum
Balbocegimm Tosbikkkk her en az 1 kez çoğu zaman 2 kez çıkıyoruz dışarı. Çıkmazsak ondan çok ben sıkılıyorum evde mızmızlanma ve huysuzlanma ile geçiyor.
Nilunas Tosbikkkk evet çıkıyorum ben çıkarmasam eşim işten gelince cıkarıyor ne hijmetse hep uyutup getiriyor 😂
Ays0 Adana cehennem ateşi gibi şuan. Gündüz çıksam çocukta ben de fenalık geçiririz. Akşama da pilim bitiyor. Anca markete vs gidiyoruz 🤦♀️
Aezgi Tosbikkkk günde en az 2 kere 😂😂 1 parka cıkartırım oynar sonra evde durmaz 2.birazda kapıya cıkartırım 😂 17 aylık
tineanigra Tosbikkkk saat 4 ten sonra ikisi bir fıtı fıtı kapının önüne gidip el sallamaya başlıyorlar sıkıyosa çıkma 😂