Ben hamileligimin son aylarinda öğrendim ki saframda tas var dogumdan sonra ameliyat oldum çünkü sirt agrilari dayanilir gibi değildi ve o arada gelen sancilar vs.
Şimdi ameliyat olali 8 ay oluyor ama benim sirt agrilarim bir kac aydir var ve geceleri oluyor bebegime bakmak icin yataktan kalkmak gercekten ızdırap sizdede boyle oluyor mu en yakin zamanda gidicem doktora bundan 2 ay once gittim safranin yoklugundan normal demisti doktor 2 ay gecti ama agrilarim siddetlenmis vaziyette 😐
sizde durum nasil oldu nasil ilerdi bilen birileri varsa yardimci olur yazarsa sevinirim simdiden hepimize geçmiş olsun