Sdr123456 herkes kullandığı bezi örenecek Primadan daha iyi diyecek ama yok öyle bir şey 😀 Prima aktif bile onunla eş değer olamaz ki diğer besler olsun😁 ben sadece bir ay Prima care kullandım. Sonra sleppy e geçtim beğenmedim. Gündüzleri minies kullanıyorum geceleri Prima aktif. Minies bel kısmı iyi değil sızdırma yapabiliyor geceleri asla tavsiye etmem. Ama ince bir bez o yönden güzel.