29 gün oldusezaryan olalıvedünakşam yanlışlıkla eeşim bacağını sert bir şekilde dşkişçime çarptı bazınyerlerin de kanama olmuşaz bir şekildesabah baktığım da çok küçük de ikiş yerde açılma var gbi görünüyor kendiliğinden kapanır mı?ve kapanması ne ksdar süre alırbirnde ben ne zamana kadar duş alamam ?