Rabia4747 bukadar aralıklar ile emmesi bebeğin uyanmaması veya uyanamaması demek çünkü çok küçük. 9sylık bebeğim yeni yeni 3saat arayla emmeye başladı her saat başı emmeye kalkardı . B12sine baktırın lütfen ve sütünüzü çok çekemiyor olabilir emdiğinde göğüsğnğz rahatlıyor mu ? Ne sürede emiyor ? Yani memede nekadar duruyor . Günde en az 5 kez idrarını yapmalı . Bezdeki idrarı çok koyu sarı mı birde ona bakın . B12si düşük doğan bebekler yorgun halsiz ve güçsüz olur ellerinden tutup kendini çekiyor mu bir kontrol edin genellikle kollar da güçsüz olur