prenses_we_prens_annesii Oioi weya baby plus weya wer baby düşünüyorum ama karar weremedim daha. Yorumlar herkes bişey diyor kullanıp memnun olan war mı öneri istiyorum lütfen
Denizzz88 prenses_we_prens_annesii oioi nin hem bambu saplısını hem normalini kullanıyorum ikisindende memnunum sadece bambu saplı olan ek gıdaya yeni geçişte uygun olmayabilir bebek biraz daha büyüyünce daha kolay çünkü biraz büyük bi kaşık ağzını iyice açması lazım
cahillesohbetikestim prenses_we_prens_annesii wee baby nin ikili kaşığını aldım bir de baby plus ın tamamen silikon olan kaşığını gördüm onu da alıcam inşallah sonrasında ek gıdaya hazırız 🥰 birde wee baby prime hem kaşık hem çatal şeklide olanı gördüm aslında çok hoşuma gitti ama çok kullanışlı olmadığı sadece diş kaşımak için kullanıldığını okuyunca vazgeçtim
Sedaaksyy prenses_we_prens_annesii wee babynin silikon uçlu ikili kaşığını aldim 32 TL, bebeğim gayet sevdi yumuşacık
Zlm prenses_we_prens_annesii ben sanırım baby plus un uzun saplı renkli bı pakette 5 tane oluyo o kadınlarından almıştım markadan emin değilim
AyazMerve prenses_we_prens_annesii wee baby silikon uçlu ikili kaşıklarından almıştım onlar yetti bana çok güzel yumuşak 🤍
Yusufagahinannesi prenses_we_prens_annesii bende oioi slikon olan var tupperware var ama ikiside kullanışsız. Kaşık aşırı küçük bence sadece 1-2 ay kullanılır sonrası için aşırı küçük kalıyor. Oioi bambu olan bir tık daha kullanışlı ve daha uzun kullanılabilir bence ondan daha çok memnunum