Pelinxx Merhaba. Bebeğim 8 ay 26 günlük oldu. Bugüne kadar tam anlamıyla regl olmamıştım dün oldum. Bebeğim bu gece ilk kez hiç emmedi. Memeyi ısırıp bırakıyor ittiriyor. Regl döneminde sütün kokusu tadı değişiyormuş sanırım ondan dolayı olduğunu düşündüm. Yaşayan var mı bu durum regl bittikten sonra düzeliyor mu? Regl dönemi boyunca emmezse sütüm kesilir mi? Veya mastit olur muyum? Bu durumda ne yapmam gerekir? Yaşayan arkadaşlarım tecrübelerini aktarabilir mi acaba?
SeverusSnape Pelinxx merhaba, Böyle bir durum yaşamadım açıkçası ama emmezse sütünüzde azalma olabilir veya biriken süt mastite sebep olabilir. Emmiyorsa da sağın derim. Bilgisi olan annelerimiz cevaplayacaktır, üstte kalsın postunuz🌸
Denizanasi92 Pelinxx ben hep adet gördüm bebeğim küçükken hiçbir sorun olmamıştı ama bu ay üç buçuk aylık gündüzleri az emiyor. Bence çok takılmayın istikrarlı şekilde devam edin ve endişelenmeyin alışır. İnternette tuzlu olur diyo süt için ama ben dün dilimin ucuyla baktım sadece şekeri yok gibi
Buketkkcc Pelinxx merhaba Şu an aynı durumu yaşıyoruz. Bebeğim 14 ayini doldurdu ben de ilk kez adet gördüm ve iki gündür bebeğim emmek istemiyor memeyi ısırıyor uykusunda bile neredeyse enmeyecek. Sizin geçti mi çok merak ediyorum teşekkürler
Pelinxx Buketkkcc merhaba. Benim geçmedi bıraktı bebeğim emmeyi 9 aylık şu an. Ben sağarak veriyorum en azından yaşına kadar böyle vermeye çalışıyorum
Buketkkcc Pelinxx üzüldüm sizin adınıza. Ben pes etmiyorum geceleri uyurken veriyorum. GündüZleride önce ısırıyor sonra uykusu geldiğinde emziriyorum. Sizde uyurken en azından emzirmeyi deneyin🙏
Pelinxx Buketkkcc benim bebeğimin bu 3. Bırakışı. İlk iki sefer bi şekilde döndürdüm ama bu sefer çok kötü ısırıp dişiyle çekiyor. Gece de emmiyor dönecek gibi değil yani. Çokta memeye düşkünlüğü hiç bi zaman olmadı yani