nazlimom_ Gündüz daha cok uyuyor akşam 10:30′a doğru uyuyor tabi o ara uyanıyor 2-3 saate bi emziriyorum Sabah 4:30 da kalkıyoruz hep daha geç kalkması icin nası düzen oturtcam gerçi 3 aydan sonra oturur diyolar ama 😅
tavsanuykusu nazlimom_ daha ne istiyorsun aralıksız 6 saat uyuyormuş, zaten 5-6 saati geçmeye başlayınca senin kaldırıp doyurman gerekiyor kan şekeri düşer çokta uzun uzun uyusun moodlarına girmemelisin çünkü daha çok küçük o saatte acıktıgı için kalkıyor
Yagmur-Hafsa nazlimom_ bence şuanda bile düzenli uykusu 2 aylık diyorsun yani gece nöbet tutan anneler var daha uzun uyuması da kan şekerinin düşmesine neden olur hiç bozma sen böyle devam 😊
Uysll nazlimom_ benim de 2 aylık bebeğim var Allah’a şükür gece uykumuz çok iyi ama gündüz ne zaman uykusa 5 dk sonra kalkıyor hiç bir iş yapamıyorum yalnız kaldı mı ağlamaya başlıyor. Dün sabah 7 den gece 12 ye kadar toplasan 2 saat uyumamistir
tavsanuykusu tavsanuykusu uykusunu hiç dağıtma oyun oynama sevme herşeyin farkındalar gece oyun oynandıgını anlarlarsa eğer sürekli kalkıp oyun ister karanlık odada tekrar pış pış yap uyut
nazlimom_ tavsanuykusu hayır canım 6 saat uyumuyor 10:30 da uyuyunca aralıklı kalkıyor 3 saati geçerse zaten ben uyandırıp emziriyorum
FerdAzraMira Yagmur-Hafsa evet nazlimom_ çok doğru söylüyor bizde 2 aylığız hiç uyumuyor tam uyudu diyorum koyuyorum yarım saat yat kalk yat kalk beynim bulanıyor zaten kucakta uyuyor 1 saatten fazla uğraşıyorum yarım saat uyuması için 🥺 Senin bebeğin çok çok iyi