Zlm çok yüksek değil ama nasıl düştüğünü kestiremedim yani yatağın yanında değil de kafa tarafı yatağa doğru, yüz üstü yatıyordu. 18 aylık oğlum normalde canı çok tatlıdır. Ama çok kısa ağladı, sakinleşti. İnternetten baktım az önce sakinleşmeyecek şekilde çok ağlıyorsa falan yazıyordu. Ama içim içimi yiyor oturdum izliyorum. Nefes alış verişi, dönüş hareketleri falan normal