Papatya2636 Resmen benim cildimden kötü kızardı isilk ıldu bide semsert neden acaba kızlar öpüyoruz ondanmı
Deletedmom3544 Papatya2636 canım yenidogduklari için vücudunda isilik kızarıklık sert cilt olur .korkma sen bide pek opmeyin bu aylarda daha vücudu çok savunmasız sen ılık bir bezle sonrada kurula hergun
SeverusSnape Papatya2636 merhaba, Öpülmemesi daha doğru tabii. Egzamaya kadar sebebiyet verebilir bu yüzden bir doktora danışmanızı, tedavi edici veya nemlendirici bir krem edinmenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun.