Balyavru doktorum kaynarmış soğumuş suyla sürekli temizle dedi ve damla aldım geçti, sonrasında devam etti 15 gün sonra her gün yıkadım bebeğimi damla kullandım yine geçti , sonra tekrar başladı bu sefer çay suyuyla temizledim en son hafif gözünde kızarıklık oldu ertesi gün ama daha da olmadı elleri sürekli gözünde bizimkinin ellerini silin yükselende gözüne kalmamasına dikkat edin sabun veya şampuanın onlardan da olabiliyor