Seramsera Anlıyorum seni ben eczaciyim bu zamana kadr hiç bir emziren hastama parol dışında bi ilaç vermedim veren doktoruda gormedim açıkçası benimde boğazım agriyo bademciklerimde iltihap var bende uyuyamıyorum şuan kulak ağrısından ama 3 aylık bebeğim olduğu için ilac kullanmıyorum bitkisel takılıyorum 🙂