Rutin kan tahlilerinde karaciğer enzim yüksekliği bir tık yüksek geldi 🥺 son zamanlar da gribal enfeksiyon geçirip geçirmediğini veya calpol gibi bi ilaç verip vermediğimi sordu doktor , son zamanlar da 3 diş birden patlattığı için inanılmaz ağrısı oluyordu çığlık atıyordu sürekli bende birkaç gün calpol verdim uyumadan önce ve galiba calpol sebep olmuş yükselmesine böyle bir etkisi varmış sanırım 1 hafta sonra kan tahlilini tekrarlıycaz umarım normale dönmüş olur nerdeyse kendimi suçlar hale geldim böyle olduğu için 🥺 böyle bir durum yasayan var mı acaba yüksek çıkıp normale dönen ?