Sinemisssss Derya_mihra çoraplarını limonla ıslatıp giydirmeyi dene ben 39 u görünce müdahale ediyorum uyandırıp
birkediannesi Derya_mihra sarımsak ile zeytinyağ yap ayaklarına sürüp çorap giydir canım ben deneyince ateşi düşmüştü Oda sıcaklığına dikkat et cam açabilirsin üstten biraz hava alsın cok sıcak zaten onun dşında az daha bekle 38.7 falan olunca eğer ilaç vereli en az 4 saati geçtiyse birdaha ver dolven daha güçlü diğerlerine göre bilgin olsun umarım düzelir hemen geçmiş olsun 🌸
Umutluluk Bizimkindede ateş var DR geldik aynı durumdayız müdahale ettirmiyor DR duş aldırdıkça ateş çıkar aldrma dedi kompres yap dedi yaptırmıyor
Emirin_Annesi02 Umutluluk soğuk kompres canını acıtıyor gibi hissediyordur annesi. İlk etapta çok ağlıyorlar ama yapacak bişey yok. Ateş öyle yüksekken ağlamalarına göz yummak gerek. Temiz bezleri ılık suda ıslatıp sıkın, alın boyun koltuk altı kasık ve diz arkalarına yerleştir. En hızlı bu uygulama düşürüyor. Düştükçe ağlaması da durur inşallah
Derya_mihra Emirin_Annesi02 uyandı ama kompres yapmama izin vermiyor ateş düşürücü verdim 39 u bulduk ılık duş aldıracam
neslicanben Derya_mihra ateşi yüksek biraz tamamen soyun sadece ince zıbınla kalsın. Soğuk kompres yapın ki yükselmesin
Dnzalya Derya_mihra Tabiki de canım uyandır Allah korusun havale geçirir ateşli çocuk uykuyu sever simdi korkma ılık duş aldır kendine gelsin fitil koy yoksa calpol ağrı kesici ver
Elizgenc58 Derya_mihra eğer doktor ilaç yazıp 4 saat arayla verin dediyse kaldırdım önemli çünkü düşmeyen ateş varsa birden çıkar farketmezsin Allah korusun
SeverusSnape Derya_mihra cok geçmiş olsun, aynı durumdayım şu an. Uykusunda yukseliyor ateşi. En son 23:00 da calpol vermiştim. Bi ara uyandı alın bölgesine, kollarına kompress yaptım. Aniden çıktı ateşi, sizdede mi öyle oldu?
Derya_mihra SeverusSnape bizde de uyku da birden çıktı en son 39,3 ölçtüm. Suan yavaş yavaş düşüyor allahım bütün hasta çocuklara şifa versin inşallah 🤲🏻
Birdunyabircennetannesi Canım uyandır ve ilaç ver soğuk kompres yap mutlaka. Geçen hafta 40 Lara çıktı ateşimiz 2 gün hastanede düşürdük salgın var maalesef ama çok tehlikeli ateş müdahale et çok yukselmesin daha da ilaç ver ılık duş aldık baktın dusuremiyorsun acile git mutlaka iğneyle falan düştü bızimki evde dusuremedik biz çok geçmiş olsun
birmelekannesi2 Birdunyabircennetannesi ne salgını canım bu ya, benımde kızım ve oglum ateslenıyor gunduz 1 kere oldu smdı baktım yine ateşliler acaba diş mi diye düşünüyordum bende başka bısey lerı yok oyle ama sadece ateş oldu
Birdunyabircennetannesi birmelekannesi2 Ayyy canım lanet olasıca hastalık bizimde ateşle başladı bende diş dedim sonra bı baktım 39 40 ları gördü 2 gün ne yaptıysam düşmedi sonuç hastanede iğneyle düştü ve hastaneler ateş salginiyla kaynıyor 🤦 Sonra ishal kusma başladı ateşten sonra valla dikkat edin salgın var maalesef hiç kalabalık olmayan hastaneye gittim orası bile tıklım tıklımdı🤦 Çocuklar hasta olmasın cidden 🥺
birmelekannesi2 Birdunyabircennetannesi bızım ateş düşüyor canım yani ılac verince ama sureklı gun ıcınde ateşleri yoktu 1 kez oldu bıde smdı ikisininde aynı anda olunca korktum da biraz, sızın ateş hıc mı düşmüyor du canım