Kızlar benim bebeğim 11 aylık ve normalde hiç yapmadığı şeyi yapıyo gece 3 de 4 de uyanıyo ve geri uyumuyo yatağına koyunca kalkıyo illa benim yanımda yatmak istiyo neden olur bu büyüme atağımı nedir çok yoruldum günlerdir gecenin köründe kalkıyo normalde gece yatırırım sabah normal 9 10 gibi kalkardı