Selam canım anneler 26 aylik bi oglum var bugun bismillah dedik tuvalet egitimine başladık saat 11 de birden karar verdim annecim bezini cikarcaz simdi baybay yapcaz bidaha bez takmicaz cisi kakayi tuvalete yapcaz tamam mi diyerek basladik ilk gün icin 3 kere altina kaçırdı 4 kere tuvalete yaptı 3 4 kere de gittigimiz halde yapmadi ogle uykusuna 2 bucukta yatti cok uzun uyur normalde uyuyunca bez bagladim alez yok cunku henuz almadim alicam 5de uyandi uyanmadan az önce de aldim ama bezi kupkuruydu sevinsemmi uzulsemmi bilemedim cisini tutmus ve hemen tuvalete kostuk baya tutmus cok yapti çünkü simdi uyudu yine bez bağladım sabaha kadar dayanamaz ilk gün ve cok su içti engelleyemedim sorum şu nasıl gidiyorum sizce