Bende sezeryanla doğum yaptım benmde kızım 5 aylık olacak bendede aynı şekilde bel ağrısı var eğer geçmezse bende doktora gideceğim ağustos sonu sanki sırtım falan odun gibi okudğm kadarıyla omurilik sıvısı kaynından olabilirmiş yada emzirmeden o yüzden bir doktra görüneyim içim rahat etsin diyorum