Berensln Merhabalar arkadaslar bebeğim 8 aylık ama ben hala alt karnımı hissetmiyorum ve göbeğim sarkık duruyor 😔😔😔 düzelir mi ya da neler yapmalıyım sizce
Elfvli Berensln 18 ay ara ile iki sezeryan oldum hissizlik uzun sure gitmez ama karın gidiyor. Pilates yapıyorum çok az kaldı.
Zlm Berensln 1 yıla kadar anca geçer demişti doktor uyusukluk hissizlik için. Sarkma içinde spor yapabilirsiniz mekik falan iyi gelir
Ece Berensln o hissizliği ömür boyu yaşayan da varmış 17 ay önce doğum yaptım sağ taraf düzeldi sol tarafı hala hissetmiyorum
Stardust1 Bende de tam olarak düzelmedi o durum, doktorum 1 yıla kadar normal demişti sanırım öyle hatırlıyorum ama 🤷🏼♀️