Ayseyilmaz61 arı mama değilde hero baby kaşık maması kullanıyoruz muzlu pirinçli 4+ yazıyor üstünde. Hem biberonlada hazırlanabiliyo. Kızım çok seviyor ilk biraz kabız gibi oldu sonra alıştı herhalde şu an çok severek yiyo. Ama kaşıkla veremiyorum bilmediği için bek tabaktan alıp ağzına verene kadar ağlamaya başlıyo o yüZden biberonla veriyorum