Kızlar daha öncede yazmıştım belki hatırlarsınız. Bebeğim bugün tam 6 aylık oldu. 6450 kg şu anda. Doktorumuz 6800 olmasını beklerdik dedi ama normal korkma dedi. Mamaya başlamak istersen haftada 3-4 kere verebilirsin dedi ama bebeğim mama yemiyor. Bir de cok hareketli olduğu içinde almıyor olabilir dedi. Ben yine endişelendim tabi 2 gün öncede kabakla tadımlara başladık maşallah güxel yiyor. Ama kilo aldıracak besinler nelerdir acaba verebilir miyim. Mesela bir arkadaşım muz kilo aldırır onunla mamalar hazırlayabilirsin dedi. Sizin var mkdır böyle tarifleriniz