Bebetomm benim bebegimde tam senin anlattığın bebiş gibiydi ve ben doktora da götürdüm bunun için, biraz daha zamanı olduğunu oturamıyor değil de üşengeçlik yaptığını söyledi 😂 9 aylık gibi de yerden kendisi kalkıp kalkıp oturmaya başladı 🥺😂 endişelenmeyin yani biraz daha gözlemleyin vakti geldiğinde kendini hazır hissedince yapacaktır ❤