Bı yöntem öğrendim, bebeği sarılıp öpüp yatağına bırakıp iyi geceler vs dedikten sonra sen uyu bende uyuyacağım deyip yatağa yatmak bir süre direniyorlarmis sonrasında uyuyup kaliyorlarmis. Kalkarsa veya ağlarsa sakinleştirip aynı şekil konuşma yapıp yatırıp sizde yatmaliymissiniz