Doğumdan 38 gün kanamam sürdü 1-2 günde leke leke vardı sonra 12 gün temiz gezdim 29 gün bidaha kanamam oldu en son doktora gittim bir sürü test şu bı yapıldı herşey normal çıktı fakat rahim duvarım kalınlaşmıştı onun da düzeleceğini söyledi. Regl düzene girmesi için doğum kontrol hapı verdi ve o şekilde düzene soktum siz de bi görünün