Kesinlikle emzir. Oğlum 10 aylık ve bugüne kadar biberonla bile doyurmadım sanki vicdan azabı çekicekmişim gibi geliyo çünkü😊 Dışarıya çıkıcağım zamanda emzirip çıkıyorum acıktığı zaman eve dönüyorum. Kokumu alsın istiyorum ve meme reddi olur diye korkuyorum ve sütüm her emdiğinde yenileniyor o yüzden emzirmeye devam🥰