Bizim de 2 bucuk ay sürdü en son enfeksiyon olduğu anlaşıldı idrar yolu enfeksiyonu antibiyotik kullandik ve sarilik şak diye düştü evet çeşitleri var anne sütü sariligi idrar yolu enfeksiyonuna bağlı sarilik yeni doğan sariligi gibi gibi.. eğer ki düşmezse nedeni araştırılmalı zate sinir 20 baz qliyo doktorlar mavi ışık için siz bol sıvı vermeye çalışın anne sütü veya mama