Hanımlar ben doğum yaptım 8 buçuk ay önce bebeğim 1 buçuk ay emdi az az sütümü ne yaptıysam çoğaltamadım sonra çekildi zaten emzirdiğim o 1 buçuk aylık dönemde de mama+meme gidiyorduk sonra sütüm hepten gidince mamaya döndük. Ben gene ara ara yoklardım göğüslerimi hiç gelmezdi yani bugün şans eseri sıktım göğüsümü ama baya sıktım canım acır derecesinde ve çoook ufak bir süt damlası geldi ama tırnak ucu kadar ya bu saatten sonra çoğalmaz heralde dimi inanamadım çoğalsa bile oğlum 9 aylık olcak nerdeyse emer mi ki ay bilmiyorum kafam çok karışık